Friday, July 14, 2006

نامه اِما واتسون در جواب نامه ی یکی از طرفدارانش


هدف من از نوشتن اين نامه اينه که به خاطر نامة قشنگت يه تشکر گنده بکنم

گرفتن اين نامه خيلي فوق العاده بود و وقتي که تو براي نوشتن اين نامه صرف کردي براي من خيلي اهميت داشت

خوب، بعد از نه ماه، من به استوديوي ضبط برگشتم چون ما ضبطِ هري پاتر و محفل ققنوس رو شروع کرديم.

باورم نميشه اين سال چقدر سريع گذشت

من برگشته بودم مدرسه و شديداً براي ديپلم درس مي خوندم. با دوستان و خونواده وقت مي گذزوندم و کلي هم

هاکي بازي کردم...... حالا ديگه واقعاً شمارش معکوس براي امتحانام شروع شده
....
سرعت نزديک شدن ماه جون يه کمي بيش از حد زياده! هميشه به اين فکر مي کنم که وقتي اينها تموم بشه و من

يه مدتي کتابهام رو بذارم

کنار چه احساس خوبي داره.... آخه من که هرميون نيستم

با اين وجود فعلاً پابه پاي کار توي فيلم مشغول درس هستم و برگشتن سر ضبط هري پاتر خيلي خوبه.البته معلومه

که در اين مدت دلم براي دوستام

تو مدرسه و زندگي اي که درست کردم تنگ مي شه، ضبط فيلم خيلي هيجان انگيزه و دوري از اينها رو برام يه

کم آسونتر مي کنه. فيلم برام احساس تازگي داره

چون هر روز با اعضاي جديدي تو کار آشنا مي شم. بهترين موضوع اينه که کار ما به متن نمايشنامه نزديکتر شده

و با اينکه تازه ضبط رو شروع کرديم، من احساس مي کنم که از کارگردان، ديويد يتس، يه چيزهايي ياد گرفتم.

امسال دوباره من هرميون مي شم
....... وکلی یدندگي و يه کم بدل کاري و چند تا هم پرتاب شدن به اين ور و اون ور

بگذريم، من بهتره برم و به کارهاي مدرسه ام برسم

*****************************************************
نظرات پیشنهادات ودرخواست های خود را به آدرس اینترنتی زیر بفرستید
***************************************************
هر آنجه که شما بخواهید در این وبلاگ خواهد بود
***************************************************

0 Comments:

Post a Comment

<< Home